środa, 21 listopada 2012

Rozdział 21






OO jak się numer rozdziału z dniem podporządkował. :) To jak zapewne wiecie, ze dziś mija rok od wydania "Elevate" Ja się z tego tak cieszę, ze normalnie nie wiecie bo jestem w posiadaniu tej płyty od czterech dni i nadal nie wierzę, ze ja mam :) Moja ulubiona piosenka to Time Of Our Life i Show me z tej płyty a Wasza?No to ta na wstęp. I od razu przepraszam ze rozdział jest bardzo krótki, ale po prostu strasznie boli mnie głowa a jutro jeszcze mam tą akcje z kartonami (macie podlinkowane Kartony) i muszę trochę wyzdrowieć bo na prawdę kręci mi się od rana w głowie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Nie ma to jak obudzić się z bólem głowy i z zawrotami. Chyba się rozchoruje. Spojrzałem na zegarek jest 8 rano. Jest sobota a ja tak wcześnie wstaje. Jak to możliwe? Spojrzałem w okno i stałem tak w ciszy ponad pół godziny. Znudziłem się wszechobecną ciszą i poszedłem się umyć. Założyłem czarne spodnie, białą bluzkę i dżinsową koszulę. Do tego czarne Conversy. Zszedłem na dół i zrobiłem sobie na śniadanie jajecznicę z cebulą i mocną kawę. Poszedłem do salonu usiadłem na kanapie i włączyłem telewizor. Patrzyłem tak w niego i nic nie rozumiałem co tam mówią. Po paru minutach zauważyłem, ze włączyłem jakąś rosyjską stację. Niechętnie wstałem po pilot. On tak daleko leży.. Chwyciłem za niego i znów z całej siły klapnąłem na kanapie. Przełączyłem na wiadomości. Jak zwykle wojny, giełdy i jakieś głupie spory w rządzie. To już się robi nudne. Pomyślałem sobie, że przełączę na MTV. Oczy mi się jeszcze zamykały i i mało moja głowa nie wylądowała w jajecznicy. Walnąłem z całej siły siebie w policzek i trochę znużenie mi przeszło. Odniosłem talerz i kubek do kuchni. Zacząłem zmywać i nagle usłyszałem Windows Down podszedłem to TV i zobaczyłem tam wiadomości o Kendallu! " Kendall Schmidt zatrzymany przez policję. Czy ten miły piosenkarz ukrywał się tylko pod tym charakterem? A może on jest zbiegłym przestępca? Dowiecie się więcej w wiadomościach na MTV o godz 20." Dopiero w tedy mi się przypomniało, ze wczoraj złapali Kendalla. Biegliśmy za Policją, potem byliśmy na komisariacie i wszystko im wyjaśnialiśmy ale nic to nie poskutkowało. I jeszcze teraz to. Przecież te media zepsują mu i nam reputacje! Kurde dlaczego spotkał tego Braydiego? To jest jakiś powalony typ! Wziąłem ponownie ilota do ręki i skakałem po różnych kanałach telewizyjnych. W co trzecim kanale leciało coś o nas, ze przez ten wyskok Kendalla fani się od nas odsuną. Rozłożyłem ręce i położyłem na nich głowę. Znów coś złego się u nas dzieje. Najpierw wypadek Kendalla, potem spotkanie Moniki i znów przewinienie Kendalla. Boże w co on się zawsze musi pakować. Wyłączyłem telewizor i ruszyłem do pokoju. Po drodze usłyszałem jakieś krzyki zza drzwi. Otworzyłem je i ten widok mnie zszokował. Przed moim domem stał tłum fotoreporterów i media. A w śród nich fani którzy trzymali tablice z napisami "We Love BTR' lub '' Kendall back home" Kendall na pewno by się wzruszył hehe.
-Logan!! mamy do ciebie parę pyta odpowiesz?! - Chciałem zamknąć drzwi, ale reporterzy niestety byli silniejsi.
-Zależy jakie. - I tak nie miałem nic do ukrycia. Pomyślałem ze to dobry pomysł.
-Logan jak myślisz czy przez ten wybryk wasz zespół się rozpadnie?
-Nie zdecydowanie zespół pozostanie, ale te wszystkie informacje o Kendallu to nieprawda on tego nie zrobił.
-Dobrze jeszcze jedno Co zamierzacie zrobić w sprawie Kendalla?
-Co zamierzamy robić? To przecież oczywiste! Odzyskamy go i udowodnimy wszystkim że Kendall jest niewinny to wszystko wina tego kolesia jak mu tam? Hm Braydiego! To on jest za wszystko odpowiedzialny! A teraz przepraszam muszę wrócić do siebie. - Zamknąłem przed nimi drzwi i od razu zadzwoniłem do Klary.
-Słucham? - Odezwała się
-Klara hej słuchaj możesz obdzwonić wszystkich i im powiedzieć żeby przyjechali do mnie za godzinę?
-Dlaczego zawsze ja mam obdzwaniać? No ale po co?
-Musimy obgadać sprawę z Kendallem jak go wyciągniemy z więzienia.
-Ok zadzwonię to za godzinę u ciebie.
-Poczekaj wejdźcie tylnymi drzwiami bo przed moim domem jest pełno paparazzich.
-Ok Do zobaczenia. - Rozłączyłem się. Poszedłem na górę i spojrzałem w okno. Cała ulica była przepełniona Rusherami i wrzaskami do mnie że oni nas kochają. To było takie kochane. Położyłem się na łóżku i leżałem tak obmyślając co powiemy policjantom. Ciszę nagle przewał mój dzwonek.
-Menadżerka?! Czego ona chce? - powiedziałem to głośno. - Słucham?
-Cześć Logan. Musimy wyciągnąć Kendalla z wiezienia bo inaczej Big Time Rush może się rozpaść i stracić fanów. Masz jakiś plan żeby go wyciągnąć.
-A dlaczego ja mam mieć plan?
-No bo ty zawsze masz jakiś plan. A poza tym wytwórnia i Nickelodeon chcą z was zrezygnować więc musimy działać szybko i zdecydowanie.
-Co?! Chcą z nas zrezygnować? To trzeba się wziąć do roboty. Musimy odzyskać swoja reputację i Kedalla! To ja się biorę za plan a ty bądź za godzinę u mnie.
-Dobra. - Katy się rozłączyła a ja wziąłem kartkę i zacząłem robić podpunktu z informacjami jakich się dowiedzieliśmy od Kendalla....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przepraszam za ten rozdział na serio :( No a oprócz tych kartonów jutro nareszcie nadszedł dzień na który czekałam caaały rok :) Czyli co moc prezentów, życzeń i kawałów no jak myślicie co no oczywiście Urooodziny!! Woo Hoo :) To już 15 xD Wiem staruszka ze mnie XD No i wybaczcie mi za rozdział

                                        ~Hendersonka


12 komentarzy:

  1. Wow ja chcę kendalla. On ma wyjść z więzienia. Piękny rozdział czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. już rok? xDD o bożeee xD ja musze kupić Elevate muszee!!!! xDD no cóż moje ulubione to Epic i oczywiście Elevate <3 kochamm x333 rozdział nawet jak krótki to super ^^ zostawcie Kendalla!! od niego wara!!! jee wzieło mnie na rymyyy xD hahaha xD no bo mają go zostawić w spokoju nooo xD ten człek jest niewinny!!! xD mam nadzieje że Logana plan wypali ;D czekam na nexxta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No No ^^ ciut krótki ale za to rewelacja :) na serio masz talent a No i racja Woo Hoo :D i Happy Birthday :* taa :) rok wspaniałości :) a Kendall nie winny !! Zostawcie go ! Kendall nie winny ! Zostawcie go !! xD poskandowałam sobie :D czekam nn :) P.S zapraszam do siebie :) http://try-be-yourself.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, ale jak to chcą zrezygnować? Oni nie mogą zrezygnować, bo zabije... Kendall jest niewinny i nie zasługuje na to wszystko, co go spotkało... Ja w to nie mogę uwierzyć, on ma wyjść... ja chce, żeby go wypuścili proszę...
    On jest niewinny...
    Czekam na nn... ;*
    A moja ulubiona piosenka to Invisible...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, jak dla mnie to taki zabawny ten rozdział ^^ nwm czemu ale jak go czytałam to się chichrałam xD I nie ma żadnego rezygnowania z BTR, co to to nie :D
    piosenka? ... Też Show Me <3
    czekam na kolejny świetny rozdział i zapraszam do mnie na 45 :)
    www.nickibtr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostawcie mi Kendalla w spokoju!!! On jest niewinny!!! Ja mam Elevate od 5 miesięcy i musze choć 1 w tygodniu ja przesłuchać. To co? Traz czekamy na 3 płytę?? I oczywiście na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech Kendall wyjdzie z tego więzienia.
    On jest niewinny !
    Rozdział super !
    Czekam na następny !
    Klaudia:*
    Zapraszam do mnie --->http://to-niczego-nie-zmieni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh.. I pomyśleć że już rok ! :DD A 28 listopada będzie 3 lata Big Time Rush *OOO* ale ten czas szybko płynie..
    A co do rozdziało to..
    ZOSTAWCIE KENDALLA ! ON JEST NIEWINNY ! xD A ogólnie rozdział cudo ;*

    Całuski Ang ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.adussangelika.blogspot.com/p/uspokojcie-sie-zachowujecie-sie-jak.html Zapraszam :D

      Usuń
  9. Zarąbisty rozdział :) Tylko niech Kendall wyjdzie z więzienia !! :) Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny rozdział! Ale Kends ma wyjść z więzienia! I to już! I spóźnione sto lat "staruszko"! xD Jeśli ty jesteś stara, to ja też, bo 17 listopada skończyłam 15, tak jak ty ^^ No to jeszcze jeden rozdzialik i będę na bierząco! To lecę ;**
    ~Epic

    OdpowiedzUsuń
  11. On ma wyjść z więzienia !!! czekam na nn :) zapraszam do nie http://big-time-rush-forevers.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń