wtorek, 13 listopada 2012

Liebster Blog Award

No jak część z Was pewnie słyszała o tym konkursie :). Ja dziś dopiero zobaczyłam, ze mój blog ma aż tyle nominacji dziękuję Wam z całego serca kochani :*

 Nominowały mnie przedstawicielki tych blogów :

Widzicie aż Logan sie wkurzył xD
                                                                  Dziękuję Wam :*

A oto zasady :)

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

                                                              Moje nominacje :

                      
                                                                          Pytania : 


1. Co robisz rano?

2. Jaka była twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa?
3. Co byś zrobiła jakbyś zobaczyła BTR w swoim pokoju?
4. Ulubiony cytat?
5. Najśmieszniejsza sytuacja jaka ci się przydarzyła?
6. Ulubione zwierzę?
7. Ulubiony sport?
8. Co nakłoniło cię do prowadzenia bloga?
9. Lubisz króla Juliana?
10. Wierzysz w koniec świata?
11. Lubisz czytać?
No ale to mi dłuugie wyjdzie :) To teraz odpowiedzi a potem moje nominacje i pytanka :)


            Odp. Do pytań Pauliny Schmidt :)

                                        
 1. Jaka była najlepsza wiadomość otrzymana przez ciebie w twoim życiu?
przeze mnie?
2. Jakie kraje udało ci się odwiedzić, a do których dopiero chcesz pojechać?
Niemcy, Chorwacja, Słowacja, Białoruś, Rosja, Cechy, A chcę pojechać do Francji i USA
3. Czy zależy ci na tym, co inni ludzie o tobie myślą?
nie
4. Bez jakich 3 rzeczy nie przeżyjesz?
telefon ksiązka komputer
5. Czy wierzysz w miłość?
tak
6. Twój wymarzony obiad?
dzisiejszy
7. Najzabawniejszy tekst jaki usłyszałaś?
Logan wpadł do miski z jedzeniem foxa
8. Czego nie nawidzisz robić?
sprzątac
9. Co ci sprawia radość, przyjemność...?
słuchanie muzyki
10. Jaki rodzaj filmów najbardziej lubisz oglądać?
fantastyka komedia....
11. Ulubiony kolor? :D
czarny




1. Jaka była najlepsza wiadomość otrzymana przez ciebie w twoim życiu?
       Otrzymana przeze mnie?? 
2. Jakie kraje udało ci się odwiedzić, a do których dopiero chcesz pojechać?
 Niemcy, Chorwacja, Czechy, Słowacja, Białoruś, Rosja, Węgry niedługo Francja. A chciałbym pojechać do USA
3. Czy zależy ci na tym, co inni ludzie o tobie myślą?
 Nie wolę być sobą
4. Bez jakich 3 rzeczy nie przeżyjesz?
 Telefon, Książka, Komputer
5. Czy wierzysz w miłość?
  Tak :)
6. Twój wymarzony obiad?
  Mój sprzed paru godzin xD
7. Najzabawniejszy tekst jaki usłyszałaś?
To, że Logan wpadł do miski z jedzeniem Foxa
8. Czego nie nawidzisz robić?
Odrabianie Lekcji...
9. Co ci sprawia radość, przyjemność...?
Pisanie bloga, czekolada, ksiązki, muzyka i Big Time Rush
10. Jaki rodzaj filmów najbardziej lubisz oglądać?
Komedia, Fantastyka, Obaczaj.... dużo tego :)
11. Ulubiony kolor? :D
    Czarny

    Odp. Do pytań Claudii Henderson

1. Za co kochasz BTR?
Za to, ze przez te wspaniałe 3 lata nie zmienili sie ani trochę, pozostali sobą czyli świrniętymi kolesiami. Ciesze sie, ze im nie odbiła szajba do głowy.
2. jJak dobrze znasz American English?
   Nie za dobrze
3.Ile masz lat?
  niedługo 15
4.Ulubiony kolor?
    Czarny
5.Ulubiony gwiazdor z Hollywood?
   Logan Henderson
6.W jakim mieście mieszkasz?
  nie wiem czy powinnam pisać xD Ostrołęka Xd ale szzzzz nikomu ani słowa xD
7.Gdzie chciałabyś pojechać?
 Do LA
8.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Pójść na  koncert Big Time Rush i mieć z nimi świetną i zwariowaną fotkę :)
9.Wolisz styl elegancki czy sportowy?
  Czasem ten czasem tamten 
10. Adidasy czy szpilki?
     Trampki!
11.Kochasz swoją Rusher family?
 Kocham całym swoim sercem

      Odp.Do pytań Justme


1.Skąd wziął ci się pomysł na bloga?
Lubię czytać ksiązki i pisac opowiadania.  Stąd pomysł :)2. Jakie (i czy w ogóle) były twoje początki z BTR?
  Usłyszałam jak promowali na Vivie "Elevate" i w tle leciało MSBWU no i szukałam jej w necie  spodobała mi się piosenka i wykonawcy. tak zostałam ogólnie Rusher :) Czyli są ludzie którzy poznali BTR nie poprzez serial a przez muzykę :)3. Czy masz jakieś zainteresowania w związku s\ze sztuką? (nie licząc oczywiście pisania)
   Tak uwielbiam śpiewać i robić wyroby ceramiczne a także uwielbiam street-art4. Co masz zamiar robić w przyszłości?
 Zostać prawnikiem, lub architektem lub kimś sławnym ale wiem że i tak to nie wypali i bd pracowała na kasie w biedronie xD5. Gdybyś miała do wyboru randkę z fajnym chłopakiem którego znasz, albo randkę w ciemno z jakąś gwiazdą, to co byś wybrała?
 Raczej randka z chłopakiem którego znam bo jak mi wyskoczy Pattinson to uciekłabym stamtąd 6. Co najbardziej w sobie lubisz?
W sonie.. hmmm moją ześwirowaną osobowość
7. Czego najbardziej w sobie nie lubisz?
Tego, ze nie potrafię pokazać kim na prawdę jestem8. Ila czasu prowadzisz już bloga?
 Od 3 miesiecy i 2 tygodni jakoś tak9. Skąd czerpiesz wenę? 
 Z mojego umysłu10. Ulubiony film?
 Titanic11. Czy gdybym zaprosiła cię do kina na horror, poszłabyś czy nie? ;p 
No pewnie :)


Odp. Do pytań Rusher Camille

1. Wakacje vs. ferie ?
Wakacje
2. Ulubiony kolor ?
Czarny
3. Ulubiony przedmiot ?
Plastyka
4. Czy lubisz się uczyć ? ;P
Nie zbyt
5. Co najbardziej cię wkurza ?
Samolubność
6. Za co lubisz BTR ?
Za to, ze sie nie zmienili przez te 3 lata
7. Jakie cechy cenisz u ludzi ?
szczerość, wrażliwość, przyjacielskość
8. Przerwa vs. lekcja ;D ?
przerwa
9. Ile dziennie siedzisz w internecie ?
z 5   godzin
10. Gdzie chodzisz : podstawówka, gim. czy liceum ?
gimnazjum
11. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
prawnikiem

Odp. Do pytań BTRush

1.Ulubiona piosenka ?
 Time Of our Life
2.Ulubiony zespół ?

Big Time Rush
3.Styl:Elegancki czy na luzie ?

Na luzie
4.Gdzie mieszkasz?

w Ostrołęce
5.Ulubiony film?

Titanic
6.Ulubione zajęcie ?

Czytanie
7.Masz Facebooka ?
Mam
8.Ulubiony/a celebryt/ka ?

Logan Henderson / Ewa Farna
9.Jaki typ muzyki ?

Pop, Regge, Rock, Dance, Pop Rock...
10.Wzorujesz się na kimś ?

Na chłopcach z BTR a najbardziej na Kendallu
11.Frytki vs. Naleśniki

Naleśniki

 Odp. Do pytań Julii Kaliszewskiej

1.Lubisz krwawe horrory czy thirllery do oglądania?
   Żaden
2. Coś coś być zmienił w swoim życiu?
   Tak.
3. Ulubione kolory?
  Czarny, filotowy, niebieski, zielony żółty...
4. Na co najbardziej czekasz??
  Az skończą się egzaminy

 Nie
6. Ulubiona piosenka ?
 Time Of Our Life
7. Ulubiony przedmiot ?
  Plastyka
8. Ulubione picie?
 Herbata xD
9. Co lubisz robić w szkole??
 Rozmawiać z przyjaciółkami
10.Czy pisanie bloga sprawia ci przyjemność ??
 Tak, ale czasem mam ochotę go zamknąć1
11. Chcesz zmienić swój imidż?? :) 
 Ciągle go zmieniam :)



Odp. Do pytań Angie :)
1. Ulubione Miasto Warszawa
  2. Ile lat/miesięcy jesteś rusherką? 
 Jestem Rusherką 6,5 miesiąca
 3. Ulubione zwierzę? 
  Pies
  4.  Ulubiony kolor?  
Czarny                               
5. Bez czego byś nie przeżyła ( wymień 3 rzeczy) 
Telefon komputer ksiązka
Pająków i karaluchów
7. Potrawa bez której byś nie przeżyła? 
Sałatka jażynowa
  8. Jaką książkę byś mi poleciła? 
  OMG- czyli racje i oracje :)
 Tak chciałbym radiostację :)
 Chciałam spróbować swoich sił. I tak sprawia mi to ogromną przyjemność :)
 11. Za co lubisz wakacje? 
Za ten świetny czas w którym można sie otworzyć na świat, zmienić sie i poznać nowych ludzi :)

Odp. Do pytań Rusherki 225

1. Co sprawia u Ciebie uśmiech na twarzy?
  Szczęśliwi ludzie i małe dzieci :)
2. Wierzysz w przyjaźń męską-damską?
 Tak
3. Twoje najskrytsze marzenie to?
  Pójść na koncert BTR
4. Wymień trzy cechy twojego najlepszego przyjaciela.
  Szczera, mądra, przyjacielska
5. Twoja ulubiona piosenka to?
  Time Of our Life
6. Gdzie najchętniej byś się teraz wybrała?
   Do sklepu po nutelle
7. Co sprawiło/sprawia w Tobie gęsią skórkę?
   Film "statek widmo"
8. Twój ulubiony kolor?
  Czarny
9. Co daje ci słuchanie muzyki?
   Szczęście
10. Czego brakuje ci w twoim życiu?
   Emocji
11. Ulubiony dzień tygodnia? 
  Sobota


  Kocham
2- ulubiony piosenkarz/piosenkarka
  Logan Henderson/ Ewa Farna
3- na jaki kolor pofarbowałabys sobie włosy?
  Brązowy
4- ulubiony smak loda (bez skojarzeń xD)
   Czekoladowy
5- ulubiony owoc ;D
   Brzoskwinia
6- jeśli wybuchłby pożar, co byś zabrała ze sobą z domu?
  Płytę BTR i telefon
7- wierzysz w duchy?
  Nie
8- co chciałabys dostać na urodziny?
 Pierwszą płytę BTR lub tablet
9- znienawidzony przedmiot w szkole
 Matematyka i Angielski
     22
11- ulubione święto?
  Wigilia


 O boże pisałam to przez 2 godziny o,O rajciu zatłukę was chyba z miłosci xD Patrzcie miałam sie uczyć na egzamin a ja odpowiadam na pytania a wy złe :) Obiecuje, że w sobote będzie rozdział :) Sory za jakość coś mi się poprzestawiało :)

                                                         ~ Hendersonka 

4 komentarze:

  1. Hej. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    http://wwwjames-maslow-x-vivienne-justice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię :)
    Zapraszam na nową notkę http://big-time-rush-ciri.blog.onet.pl/, pozdrawiam, Ciri

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ^^ Nominowałam cię więcej dowiesz się u mnie :) http://i-will-catch-you-if-you-fall-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.adussangelika.blogspot.com/2012/11/rozdzia-xxxiii.html to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń