piątek, 16 listopada 2012

Liebster Blog Award 2

                     hehe jestem szczęśliwa i dostałam kolejnych 5 nominacji :) Dziękuję :\

                                                                          :** dzięki :)

                   MONIKA 

1. Ulubiony film komediowy? 
     Jest ich dużo i nie potrafię wybrać

2.Najbardziej wkurzająca osoba w twoim życiu?
  Przyjaciółka mojej koleżanki - Lucyna

3.  Co chciałabyś zmienić na naszej planecie?
    np. Segregację śmieci

4. Ulubiona potrawa?
   Sałatka jażynowa mojej babci *-*

5. W jakim języku chciałabyś mówić, a w jakim już potrafisz?
  Chciałabym się nauczyć hiszpańskiego uczę się sama amerykańskiego a mniej więcej     umiem po angielsku

6. Ulubiony kolor?
  Czarny

7.Najzabawniejszy tekst jaki usłyszałaś?
   ",, Logan się potknął i wpadł do miski z jedzeniem Foxa" Do tej pory mnie to rozwala

8. Czy zależy ci na tym, co inni ludzie o tobie myślą?
  NIe za bardzo, nauczyłam się ich ignorować przez lata.

9. Jakie rzeczy w życiu są dla ciebie najcenniejsze?
  Rodzina, muzyka, BTR, miłość, przyjaźń...

10. Jakie jest twoje największe marzenie?
   Pójść na koncert BTR

11. Co kochasz robić?
   Słuchać muzyki, śpiewać oraz czytać blogi i książki.



      MARTA

1. Co cię skłoniło do pisania o BTR?
   W sumie to oni sami xD Nie miałam głównych bohaterów i pomyślałam o tych chłopcach xD

2. Co najbardziej lubisz robić?
     Kocham czytać i śpiewać.

3. Czego nienawidzisz?
    Boksu

4. Kogo nie lubisz?
   Koleżanki mojej przyjaciółki

5. Lubisz mnie?
  Co to za pytanie. Ja ciebie wielbię króliczku :*

6. Twoje hobby? (oprócz pisania)
  śpiew, siatkówka i koszykówka

7. Co będziesz robić w przyszłości?
  Szczerze to jeszcze nie wiem. Ale  ide na profil Logistyczny (Loggie - styczny xDD)

8. Twój ulubiony kolor?
   Czarny

9. Jaki lubisz język? I jakiego chciałabyś się nauczyć w bliskiej przyszłości.
   Nawet  lubię angielski a chciałabym się nauczyć hiszpańskiego

10. Jakiej słuchasz muzyki?
      Takiej która mi wpadnie w ucho :) Nie mam ulubionego gatunku. Ale nie lubię metalu 

11. Lubisz horrory? A jakie?
   Lubię straaszne horrory. 


CIRI

1. Czy lubisz czytać?
   Ja kocham czytać!

2. Czy lubisz spać?
  A kto nie lubi xD

3. Twój ulubiony kolor?
  Czarny

4. Ulubiony członek BTR?
  Wszystkich kocham tak samo no alee.... Logan!

5. Jakiego jesteś wzrostu?
  Carlosa xD

6.  Czy chciałbyś wyjechać z Polski.
     Nie za bardzo bo nie umiem zbyt dobrze języka np angielskiego bo jak coś to bym wyjechała do LA.

7. Czy chciałabyś mieszkać za oceanem?
    Pewnie!

8. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Jak tak to gdzie?
   Chorwacja, Rosja, Niemcy, Słowacja, Węgry, Czechy, Białoruś i w maju Francja :) (to wszystko wycieczki szkolne lub wyjazdy z zespołem do którego uczęszczałam) 

9. Czy masz zwierzątko albo zwierzyniec?
  Miałam chomika. I mam alergie -,-

10. Twoje marzenie?
  Pójść na koncert BTR.

11. Najgorsza chwila w życiu?
  Dziewczyno tyle ich było że nie zdołam ich zliczyć.

MONIA :*

1. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
    Chowany

2. Ulubiona potrawa?
     Sałatka jażynowa i pizza

3. Ulubiona książka z dzieciństwa?
   "Brzydkie kaczątko"

4. Spałaś lub śpiesz nadal z misiem?
     Mam ogromnego psa i służy mi jako poduszka xD

5. Jaki film ostatnio obejrzałaś?
    Harry Potter. Ale nie pamiętam która część

6. Jeżeli mogłabyś zmienić się w jakieś zwierzę, jakie by to było?
    Gołąb. Bym na wszystkich srała którzy mnie wnerwili xD

7. Dżemor vs Masło?
   Dżemor

8. Ulubiona aktorka/aktor?
   Selena Gomez/ Logan Henderson, Kendall ........

9. Coś czego się boisz?
  Nie powiem bo wykorzystacie to w niekorzystnych dla mnie celach :)

10. Ulubiony serial?
     No chyba wiadomo że BTR

11. Lubisz placki?
   Lubię :)


ALEX

1. Masz jakieś zwierzątko?
   Nie

2. Czy wybaczyłabyś osobie która Cię zdradziła, jeśli bardzo mocno ją kochała?
  Jeśli on nadal by mnie kochał a ja jego to tak 

3. Najgorsza rzecz jaka ci się przydarzyła?
  Jest tego mnóstwo...

4. Dlaczego założyłaś bloga?
  Przez was!! I do sprawdzenia siebie :)

5. Justin Bieber vs Logan Henderson?
  No wiesz jak możesz porównywać Justina do Logana? No pewnie że Logan !!

6. Twój ulubiony kolor?
 Czarny

7. Tytuł ulubionej książki?
  Naznaczona

8. Jakie jest twoje największe marzenie?
  Pójść na koncert BTR.

9. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
 Tak

10. Twoja największa przygoda?
  Dużo by tu opowiadać..

11. Ulubiona piosenka?
   Time Of Our Life / Show me

1 komentarz:

  1. 27 rozdział już jest... http://life-is-beautiful-but-difficult.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń