środa, 17 października 2012

Ogłoszenie!!!

Wiem wiem dziś jest środa i powinnam dodać nowy rozdział.  Chcecie poznać jak to się dalej potoczy, co się stanie czy wszyscy z tego wyjdą cało. No ale nie dowiecie się jeszcze :). Bardzo was przepraszam, ale w tym tygodniu mam sporo sprawdzianów i popraw i jeszcze mam przez ten tydzień próby bo w mojej szkole otwierają Orlik i ja śpiewam więc musze być na każdej próbie. I niestety nie miałam czasu aby napisać ten rozdział. Mam nadzieję że mnie zrozumiecie i mi przebaczycie. Najwyżej mnie dopadniecie z tasakami czy czymś groźniejszym xD

Chciałabym odpowiedzieć na jeden komentarz. Mam nadzieje że ta osoba co go zamieściła zoabczy moją odpowiedź. Oto treść komentarza:

nie krytykuj one direction na fb ani nigdzie indziej. Oni są lepsi, mają więcej fanów i nagród i umieją śpiewać w przeciwieństwie do BTR. Big time rush nigdy nie będzie takie jak 1D.
pozdrawiam alex

Posłuchaj Alex. Ten blog nie jest tylko dla Rushers. On jest dla każdego, dla kogoś komu się on spodobał. Ja tu nie poruszam tematów o 1D tylko piszę że niektóre te nagrody są przez niech niezasłużone. Jeżeli nie lubisz Big Time Rush to mam pytanie. Czemu w ogóle tu wchodzisz i mnie hejtujesz? Mnie to nie obchodzi że jest mniej Rushers na świecie i BTR mają mniej nagród niż 1D. Ale wiem że ci fani i te nagrody co dostali dla niech wiele znaczą. Mają ogromny talent nie tylko muzyczny ale także aktorski. Może według ciebie BTR nigdy nie pobije 1D ale według mnie taki dzień może jeszcze nadejść i ja w to wierzę. Zgoda niegdy nie prześcigną takiego Boysbandu jak The Beatels ale mają za to prawdziwych, kochających fanów. 

I to na tyle. I bardzo was przepraszam za brak rozdziału. Wynagrodzę wam to w sobotę. :** Kocham Was

30 komentarzy:

  1. W 100% sie z tb zgadzam ! Ja się nie gniewam za brak rozdziału. Sama mam dużo roboty w szkole sprawdziany i jeszcze kilka ocen musze poprawić także rozumiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą w 100% !! Czekam do soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na nn :)
    a ta cała akcja to się całkowicie zgadzam z tb :) A poza tym są i tacy co nawet tych rzekomo wspaniałych chłoptasiów z One Direction NIE kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W 1000% zgadzam sie z tobą:):):) ta cała Alex niech się tu nie pojawia bo ją dopadnę z moim tasakiem i popamięta,że w ogóle morde odezwała na temat BTR:P Spoko,dasz rozdział jak znajdziesz trochę czasu:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy ta Alex to przeczyta, ale i tak to napiszę: BTR JUŻ udowodnili, że śpieają lepiej! Oglądam różne programy typu EskaTV, czy 4funTV i tam sytuacja przedstawia się tak: Big Time Rush w "Top 20" czy jakoś tak na 4funTV zajęło 1 MIEJSCE! A One Direction 2. Natomiast w "Fejsliście" 1D zajęło 4, a tymczasem BTR od razu wskoczyło na 3! (kiedy zaczęli puszczać "LWWY", to "Windows down" już nie było w fejsliście). A w "Gorącej 20-tce" na EskaTV Big Time Rush- 4, 1D- 6.A nagrody? Czym są nagrody? Co one w ogóle znaczą? Dla PRAWDZIWYCH fanów nie jest ważne, ile wyróżnień zdobyli ich idole! Skoro wyskakujesz z takim argumentem, to znaczy, że na pytanie: "Dlaczego lubisz 1D?" odpowiesz: "Mają dużo nagród.", a to nie jest najważniejsze! Przynajmniej BTR mają tę pewność, że jeśli ktoś ich słucha i lubi, to jest PRAWDZIWYM fanem! I jak możesz bezczelnie kłamać mówiąc, że oni nie potrafią śpiewać?! Jeśli chcesz wiedzieć, to zostali wyłonieni przez casting do tego zespołu, zresztą tak samo jak One Direction! A słyszałaś kiedykolwiek ich koncert na żywo?! Mają ŚWIETNE głosy! Zato jak ja ostatnio oglądałam koncert 1D, to przyszedł mój brat i mówi: "Wyłącz to, bo mi uszy zwiędnął!" On nie lubi boysbendów, ale o BTR nigdy nie powiedział czegoś takiego, a ja słucham ich na okrągło, więc słyszał jak śpiewają. MY jesteśmy prawdziwymi fanami, prawdziwymi Rusherami, za to ty... No nie wiem, czy można nazwać cię PRAWDZIWĄ Directionerką... Zastanów się nad tym, co i jak piszesz i mówisz... Sorki, że się tak rozpisałam, ale musiałam napisać co o tym wszystkim myślę, bo mnie tak to wkurzyło, że sama się zdziwiłam! Pozdrawiam ALL REAL RUSHERS ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z tobą zgadzam :) BTR nie potrafią śpiewać ? Serio ??? Ona im po prostu zazdrości bo oni POTRAFIĄ świewać i to prześlicznie a ona nie potrafi . . I takie jest moje zdanie na ten temat ... Bardzo dobrze to napisałaś i myślę, że trochę jej do ego nie normalnego mózgu dotarło

      Usuń
  6. Ja się z tobą zgadzam w 1000%. Ja nienawidzę 1D, bo po prostu ich nie lubię i już!
    Czekam na rozdział!
    Ps U nas nowy rozdział!
    http://rainbow-4everbtr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. BTR nigdy nie pobija 1D. Oni już to zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahahaahhaa ale wy jesteście zabawne Rusherki. One Direction ma więcej fanów, więcej zasłużonych nagród i umieją śpiewać. Nie hejtuje cię tylko stwierdzam fakty. Krytykujesz ich na innych portalach społecznościowych. Niewiele osób zna BTR, a 1D? Miliony ich znają i kochają, mają świetny głos i ich nie jeden singiel był na topie ;) BTR wybyli sie z jednym jedynym nie przeciętnym hitem.
    Pozdrawiam, Alex

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Alex, nie chce być nie miła ale jak ci się coś nie podoba to wypierdalaj. Po co tu wchodzisz, skoro tylko nas hejtujesz? Może i BTR nie ma tyle fanów, nie ma tyle nagród co 1D ale ich to nie obchodzi. Najważniejsze dla nich jest to czy ich fani są zadowoleni. Moim zdaniem jeśli jakaś fanka hejtuje innych to nie jest jak w twoim przypadku #TrueDirectioner. Dziękuje. Koniec

    OdpowiedzUsuń
  10. uuuu Madziu nie denerwuj się, spokojnie. Weszłam tu tylko żeby napisac jeden komentarz, a w nim co sądzę. Weszłam tez tu dla tego bo Gabriela krytykuje 1D na fb i to mi sie nie podoba.Nie jestem directionerką, poprostu lubie ich i ich muzyka mi się podoba. To wy drogie RUSHERKI robicie z igły widły. Napisałam jeden komentarz a tu już tyle zamieszania
    pozdrawiam, Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tu wiedze 3 a nie jeden. Po za tym jak ci się nie podoba że krytykuje to jej to powiedz wprost ale chociaż na chatcie na fb napisz a nie na blogu, na który wchodzą same Rushers. potem masz jeszcze pretensje że to my robimy igły widły. Więc no cóż ja wiedze 2 wyjścia albo przestań tu wchodzić i hetować albo poszukaj nowego mózgu bo ten chyba coś szwankuje

      Usuń
  11. No dobra jak jesteś taka mądra bo sie chowasz za anonimem. To jak chcesz ze mną pogadać to napisz mi na fb to sobie wszystko wyjaśnimy. Bo ja nie mam zamiaru atakować 1D. Ale że ty sama zaczynasz to nie bój sie napisz do mnie i sobie wyjaśnimy.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie masz zamiaru atakować 1D? Przecież już to zrobiłas. Będę się kryła za anonimem, a ty nigdy sie nie dowiesz kim jestem ;)a co sobie mamy niby wyjaśniać? co puścisz mi piosenke BTR czy może mnie pobijesz? Wiesz to że masz "przyjaciółeczki" na fb i na tym blogu to nie znaczy że masz w rzeczywistości, prawdziwych przyjaciół, a nawet znajomych.
    pozdrawiam, Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK. Ja nawet nie chcę sie dowiedzić kim ty jesteś bo szczerze mnie to wcale nie obchodzi. Ale ci powiem jedną rzecz. Będę pisała co mi się tylko podoba jak masz zamiar mnieć do mnie pretensję to miej. Ja i tak nie będę na to patrzyła. A no i do tych teledysków i w ogóle o 1D. No i co z tego ze 2 kawałki się spodobały ludziom. Dobra są słąwni ale nie każdy przecież musi ich lubić? Ja do ciebie pretensji nie mam ze nie lubisz BTR to jest twój wybór. Ale co do Windows Down. Może i to jest i może będzie jedyny teledysk który będzie puszczany w ogóle na antenie TV ale prawdziwi fani nawet to doceniają. Osiągnęliśmy bardzo dużo. I ja jestem z tego dumna. No i jeszcze jedno. Wiem w Polsce BTR ma mało fanów ale 1D no dobra moze i ma te 60 tyś fanów z Polski ale i tak większość z nich pewnie tylko polubiła tą stronę za piosenkę WMYB ( czy jak to tam się pisze). Więc ja się nie dziwię że tyle was jest. Mam dużo ci do powiedzenia ale nie chce mi sie tobie tłumaczyć. Więc odwal się ode mnie i od innych a szczególnie od BTR rozumiesz? A ja jak bede chciała to będe pisała o 1D i mnie to nie bedzie obchodzić co ty do tego bedziesz miała.

      Usuń
    2. a tak w ogóle to nie pisz ze 1D ściągneło teledysk od BTR. Po pierwsze teledysk jest inny, po drugie 1D nigdy by nie ściągneło teledysku od nikogo. Oni sami mają ciekawe pomysły. Nie będę już pisać, bo mnie twoja "przyjaciółeczki z fb" irytują
      Alex

      Usuń
  13. Do Epic Rusherka
    Przed chwilą oglądałam na 4fun.tv liste Like Chart. Okazuje się że BTR jest na 5 miesjcu, a 1D 2 kawałki na 4 i na 1 miejscu :)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posraj się ze szczęścia.

      Usuń
    2. ale ty kurwa śmieszna.
      natt

      Usuń
    3. Jak takie dziewczyny jak ty na nich głosują to nic dziwnego... tak jak inne Rushers twierdzę, że to ile 1D czy BTR mają ngród jest nie ważne! Ważne jest to, że mają talent i fanów, którzy ich kochają za to jacy są a nie za to ile mają nagród! I oni MAJĄ TALENT! a jak nie lubisz BTR to po co wchodzisz na stronkę o nich? jak ci się coś nie podoba to nie wchodź na takie strony i nie czytaj o nich. proste i logiczne.... chyba nie trudno to zrozumieć....

      Usuń
    4. szczęściem się posraj .

      Usuń
  14. Do Anonima,1D nie ściągnęło teledysku BTR? A to dziwne, bo około 6 rzeczy jest tam podobnych. Po pierwsze jechali terenówką, po drugie któryś z nich robił backfilpa tak jak Logan, charakterystyczne brzmienia gitary w przerwie instrumentalnej, na początku leżą, jak by spali, skoki do wody, oni byli w kulach na wodzie, a BTR na deskach surfingowych. Poza tym Big Time Rush nie siedzi na tyłku jak One Direction, tylko mają talent, i tworzą swoje piosenki. A 1D wszyscy komponują piosenki, tylko nie oni. Więc się zastanów, i ogarnij!
    Do tego mówisz że nie bd pisać a to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  15. a co ty mozesz wiedziec o one direction? hahahahah 1D pisze teksty i komponuje swoje piosenki. Po co one direction by ściągali od tak beznadziejnej grupa jak BTR? hahaha
    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj czy Ty masz jakiś problem ? Dobra zgadzam się 1D jest sławne na całym świecie , ale co z tego ? Co z tego , że mają więcej fanów niż BTR . BTR to najwspanialszy zespół jaki kiedykolwiek powstał na ziemi . Przecież nie wszyscy muszą słuchać BTR czy 1D . Każdy ma swój gust i powinnaś się z tym liczyć , wiec przestań hejtować moją BTRkę. Jak masz jakiś problem to wogule nie wchodź na tego bloga a nie zaśmiecasz tylko miejsce na komentarze . Wiesz co ci powiem ? Nienawidze twoich głupicj krasnali .
      Proponuje Ci obejrzeć teledysk do WD i ten nowy 1D i sobie prosze porównać , jak to 1D nie mają pomysłu na teledysk . Ah nie czekaj , już mam .. pozmieniajmy trochę teledysk BTR a co tam , przecież nas kochają miliony .
      Naprawdę , żal mi Cię . 1D nie jest pępkiem świata i licz się z tym .
      #TrueRusher Pani Maslow .

      Usuń
  16. Eh... BTR było od początku kiedy się pojawili podbili moje serce, kocham ich. Zwłaszcza Carlosa. Są meeega utalentowani! I dają niezłe show na koncertach skaczą na trampolinie tańczą i inne akrobacje, i pomyśleć że to wszystko robią dla fanów...
    Cóż mogę się wypowiedzieć o 1D Kocham ich nową piosenkę ale to chyba tylko dlatego że mi się kojarzy z BTR, one direction jest spoko ja jestem prawdziwą rusherką, i wiem że BTR i 1D się lubią więc jeśli Directionerki są prawdziwymi fankami to też wiedzą że się lubią. Ja szanuję 1D, a fani 1D zachowują się jak by się bali że BTR się wybije i będzie sławniejsze od nich. Więc nie hejtujcie mi tu rusherów i BTR, bo my zaczniemy was hejtować! Rusherzy nie hejtują nikogo ale niestety fani 1D i Beliberki najbardziej wszystkich hejtują jak by mogły to by innych po zabijały za to że się np 1D lub Justinowi zwróci uwagę. BTR jeszcze ani razu od nikogo nic nie zgapiło! Są oryginalni! TAK DALEJ BTR! <3 WOO HOO

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga Alex skoro narzekasz ze tu sa same Rusherki to czegoś się tu spodziewała ty ciemnoto to jest blog o BTR i co ty myslałaś że inne directionerki sa tak samo powalone jak ty żeby innych hejtowac chociaż to w sumie prawda wy jestescie dziwne np. wyobraz obie ze masz slicznego psa i jestes sławna i masz anty fanów i kilku z nich postanowiło ci tego pieska zabić!!!!!!!!!!wy jesteście popierdolone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przykład. Gratuluje kreatywności ;)
      Alex

      Usuń
    2. Ty Alex jesteś pojebana.To blog o BTR a nie o 1D,więc po co tu wchodzisz?Myślisz, ze jesteś taka super,extra fajna,ponieważ hejtujasz rusherki i BTR.Ty powinnaś sie leczyć i to w trybie natychmiastowym.Jesteś psychiczna.Piszesz z anonima,ponieważ jesteś tchórzem.Btr mają wspaniałe piosenki, z życia natomiast 1D nie.Oni zatrudniają sobie tekściarzy bo nie umieją nic sami wymyśleć,są pozbawieni wyobrazni.A ty nie jesteś prawdziwą Directionerką,ponieważ lubisz 1D tylko za to,że mają wiele nagród.Żadna prawdziwa fanka,jakichkolwiek gwiazd nie patrzy na ich nagrody,tylko talent i to jacy są i jak wspaniałą muzykę tworzą.Ty pewnie cenisz w nich tylko ich forsę i nagrody, jesteś po prostu fałszywa i założę się, że za jakieś 2 lub 3 miesiące gdy pojawi sie jakaś inna nowa gwiazda np znowu z X-factora, to ty przestaniesz tak uwielbiać 1D,dlatego, że patrzysz na forsę i ilość zdobytych nagród.Jesteś zwykłą szmatą,która myśli, że jest wspaniała a jest tylko zwykłą nic nie warta wredną małpom. To wszystko co mam ci do powiedzenia.Mam nadzieję, ze zastanowisz się 5 razy zanim cokolwiek napiszesz o nas rusherkach i BTR.

      Usuń
    3. Jak już mowiłam nie jest fanką 1D. Swoją wypowiedzią ukazujesz swoją inteligencje i poziom. Ja tylko napisałam jeden komentarz, bo Gabi oczernia 1D na fb a to mi sie nie podoba. A to wy zaczełyscie cała tą kłotnie między BTR(wami) i 1D(mną). Przyznaje że nie słucham BTR, czasami oglądam ich serial i jest spoko.
      To wy zaczełyscie pisać , że gdybyscie mnie spotkały to byscie mnie zabiły i tak dalej. A tak w ogole to ja nie których komentarzy nie pisałam. Ktos sie podszywał pode mnie i pisał jakies chamskie komentarze. To ja napisałam ten pierwszy komentarz, te niektóre pozniejsze nie są moje.
      prawdziwa Alex

      Usuń
    4. Ty kurwo pojebana -.- Ze co?! Ze niby BTR NIE MAJĄ TALENTU?! Ahhaahha żal mi ciebie szmato -.- prawdziwe kurwa fanki nie patrzą na nagrody tylko na serce i na to jacy SĄ! A ty tu zjebana poczwaro wchodzisz, robisz aferę a do tego wyzywasz moje siostry i BTR! 1D wybili się dzięki COWELLOWI i założe się, że gdyby jego nie było, 1D teraz by spalo pod mostem bo by kasy nie mieli!!! Jesteś niedojebana mózgowo i weź się lecz bo przez takich zjebanych hejterów rzygac mi się chce. Za kogo ty się suko uważasz?!? Za jakąś szmate co może wszystko rozpierdolić?! BTR może i nie jest tak bardzo popularne w Polsce ale też w tym kraju mają fanów! I kurwa spierdalaj i nje wchodź tu więcej bo ci przyjebie i szmato pojebana się nie podniesiesz!!!!!! -.-

      Usuń