sobota, 1 grudnia 2012

Rozdział 23


Na początek Reklamy!
          Wchodźcie na tego bloga został on niedawno założony przez moją przyjaciółkę o której siedzę Moni. Ma ona niesamowity talent plastyczny i postanowiła pokazywać światu swoje wspaniałe prace. Na prawdę warto obserwować tego fotobloga :) 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzwonek zadzwonił do drzwi. Wywlekłem się  ledwo z  łóżka, Wziąłem szlafrok i zszedłem na dół. Wziąłem głęboki oddech i z niechęcią pociągnąłem za klamkę.
- Happy Halloween!! -  Przede mną stały dwie dziewczynki z  koszykami na cukierki. Jedna przebrana była za wiedźmę a druga za myszkę  Mini.  Uśmiechnąłem się do nich. Dopiero do mnie dotarło, że dziś mamy Halloween.
- Świetne stroje dziewczyny aż  się wystraszyłem! Poczekajcie moment zaraz  wam przyniosę  słodycze. Wejdźcie. -  Dziewczynki weszły do środka a ja poszedłem poszukać jakiś słodyczy.  Otwierałem każdą szafkę i nigdzie nic nie ma. Już straciłem nadzieje i zobaczyłem, że na stole leży paczka landrynek. Aż złapałem się za głowę.
- Trzymajcie! Znalazłem.
- Ehm chciałam się zapytać a czy ty nie jesteś jednym z wokalistów BTRu?
-Tak to ja jak miło wiedzieć, ze ktoś o mnie pamięta.
- No pewnie możemy Autograf? –  Obydwie się zapytały jednocześnie. Poszedłem po zdjęcie i długopis i dałem im po autografie. Wyszły z domu a ja pobiegłem na górę.  Wziąłem prysznic i poszedłem się ubrać. Spojrzałem się  na zegarek. 10.00 rano trzeba zadzwonić do chłopaków. Wziąłem telefon i zadzwoniłem do Carlosa.
- Carlos. Hey!
- Hey Logan! Czego chcesz człowieku?
-Yhm no robimy jakąś imprezę?
- No  właśnie idę z chłopakami po nasze stroje do wypożyczali tobie też  wypożyczyć?
- Właśnie chciałem cię o to poprosić.
- Ok. weźmiemy coś co zostanie a ty weź się za jakieś przekąski i wpadaj do Jamesa po tam robimy imprezę.,
-Spoko. Już się zabieram a dziewczyny wiedzę?
-Tak już  one tam są i robią dynie.
- No dobra to ja już  idę na razie – Rozłączyłem się, wziąłem pieniądze , ubrałem się  i pojechałem do sklepu. Wszystko było przystrojone w stylu Halloween jak ja tego mogłem nie zauważyć? Wszędzie dynie, szkielety jakieś.  czaszki. Uwielbiałem to święto ale czasami przesadzają z dekoracjami. Kupiłem z 20 kg cukierków dla dzieciaków , chipsy, piecie głównie cole jakieś produkty na kanapki i herbatę. I obowiązkowo ser w sprayu. Otworzyłem drzwi do samochody spakowałem wszystko i ruszyłem do Jamesa. Po drodze oglądałem wystrojone domy wyglądały niesamowicie i jeden który zapamiętałem. Śpiewał on Gangnam Style! Haha  Nieźle musieli się napracować. Dojechałem do nich po 20 minutach. Wyjąłem wszytsko ze środka i zapukałe,
- Hey Logan co tam?
- Hey Alex no przyszedłem na imprezę  mam już wszystko co potrzebne.
- Super chodź czekamy teraz na chłopaków z naszymi strojami.
- No oni też mi mają wypożyczyć. Hehe. Boję  się  ich wyboru. No to co pomogę wam w czymś wyciąć jakieś dynie?
- Jak chcesz to chodź  robimy dopiero trzecią a mamy ich 10. – Zabrałem się za wykrawanie dyni. Wyszły nam bardzo śmieszne. Ja zrobiłem w kształcie Batmana, Alex dynie kota a Klara spidermana. Kendall będzie zazdrosny.
- Siema ludzie wróciliśmy ze strojami!
-Extra! Dawaj je nam ! – Wszyscy dorwaliśmy się do nich  i wyrywaliśmy nasze stroje.
- A aa gdzie dla mnie – Zapytałem się Carlosa
- Kendall już niesie. – Po chwili dał mi strój i każdy poszedł się przebrać. Zacząłem wyjmować strój i aż otworzyłem oczy ze zdziwienia. Na serio musieli mi to wypożyczyć? Rany. No trudno trzeba się w to wcisnąć. Założyłem z niechęcią  ten strój i ozdoby na głowę do niego wy wyszedłem do salonu gdzie już wszyscy siedzieli. Nastała cisza i nagle wielki wybuch śmiechu.,
- No Logan piękna z ciebie Księżniczka.
-Prześliczna!
-Wyjdziesz za mnie?!
- Hahaha bardzo śmieszne nie było na serio innego stroju?
-Nie nie było ten został ostatni haha na serio pasuje do ciebie jak ulał. – Kendall i reszta się ze mnie śmiali no trudno Halloween to Halloween 
- To jak ruszamy na cukierkowy podbój?
- Pewnie księżniczko! Chodź bądź moja parą xD – Byłem na nich wściekły ale nic Ne mogłem zrobić poszliśmy na cukierki i każdy się ze mnie śmiał z mojego stroju parę dziewczyn i chłopaków chciało ze mną zdjęcie. Najlepsze i najgorsze Halloween na świecie. hahha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem zabijecie mnie za końcówkę i za rozdział że jest krótki ale mam nadzieję że mi wybaczycie bo ja jestem u koleżanki i pisze u niej rozdział bo mój komputer mi sie spalił. No mam nadzieję że już w nastepną sobotę bd miałała swój komputerek :)

                                                                        ~Hendersonka and Monia

11 komentarzy:

  1. "cukierkowy podbój" i Logan jako księżniczka? :D :D :D hahaha, fazę złapałam ;D super rozdział tylko szkoda że taki krótki :D czekam na kolejny :*
    a i zapraszam jak zawsze ;)
    www.nickibtr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha.. Logan princes! Hahahahahahsha.... Super! Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsza księżniczka na świecie XD Hahaah zajebisty rozdział !
    Czekam na następny i zapraszam do siebie , Klaudia :D
    http://to-niczego-nie-zmieni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeee Halloweeen wooohoo :D kochamt o święto chociaz moi dziadkowie już mi litanie na temat tego święta powiedzieli więc .. xD ale ja i tak go lubiee ^^ hahahahahahaha bożeee Logan księżniczka? phahahahaha xDDD rypłam xDDD czekam na nexxta ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Logan księżniczką?... Hahahaha... No nie mogę, chciałabym zobaczyć to na własne oczy...
    Nie będę zabijać cię, bo mi się podobało, czekam na kolejne przygody Halloweenowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział! Hehe Logan... Ale musieli mieć ubaw! Też bym go chciała zobaczyć xD Fajny, taki spokojny i wesoły rozdzialik, choć rzeczywiście mógł być dłuższy :) Czekam na kolejny ;**
    ~Epic/Pauli$

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha... Nie no cudowny rozdział. Logan jako księżniczka :D Czekam na nn :) Zapraszam do mnie http://czy-milosc-zawsze-wygra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co Loganowi pasują stroje kobietek i tu księżniczki :) Świetny rozdział, zapraszam do siebie http://big-time-rush-ciri.blog.onet.pl/ Pozdrawiam, Ciri

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaacie! kocham to opowiadanie! <3
    + kiedy nowy?
    + polecisz moje opowiadanie o Majce, a ja Twoje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Logan księżniczka ^^ Hahahahahaha xD Super ! Kocham i czekam na kolejny :)

    P.s http://www.adussangelika.blogspot.com/p/jednorazowka-7-part-4.html Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń